Pages

tisdag 14 september 2010

Börja blogga?

Jahapps nu har jag börjat blogga ^^ Det är rätt underhållande faktiskt att läsa andras bloggar så jag vart ju liksom tvungen att starta en egen haha.

Ja idag har jag varit på kursen som vanligt. Läser ju en kurs på Lernia. Det ska vara en serviceutbildning med inriktning hotell och restaurang, men vad har vi gjort idag tror ni? Jo! Vi har hållit ett föredrag på 25 minuter om turismens påverkan på miljön. Passande? Svar nej! Så onödigt som det kan bli. Jag har fortfarande inte förstått varför vi var tvungna att göra det. Kan ju vara för att vi fick en ny lärare igår som är mycket strängare än dom vi hade innan.. :P Ahwell, man får göra det bästa av situationen :)
Vi vart även på studiebesök på nya arenan och äventyrsbadet. Det gjorde mig ju inte lite sugen på att bada! Måste dra dit någon dag, har ju ännu inte varit där ;)

Sen när jag kom hem satte jag mig och jobbade. Det var välbehövligt! Kommer ha massor att göra nu dom närmsta två veckorna men det är gött ändå så man har nåt att göra i alla fall :)

Ha en bra dag! Puss//Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar