Pages

torsdag 16 september 2010

Idol

Hej hej mina kära vänner!
Jag sitter just nu hemma hos Stefan och Emelie en sväng i Falköping. Stefan, Henrik och Mattias sitter och spelar Decent och jag har jobbat lite :) Blev just klar med en katalog i alla fall så det känns gött som fan att ha en liten bit till ur världen.

Sitter och sneglar lite på idol på teven i bakgrunden. Fan vad tänker folk med som söker eller? Nu menar jag självklart inte dom som faktiskt kan sjunga och är duktiga, utan alla som är helt tondöva eller dom som bara larvar sig och håller på. Det är ju bara så sjukt pinsamt, stackars människor >_<. Det är väl delvis därför jag inte vill söka.. Kul liksom om dom säger att man sjunger helt förjävligt och så har man skämt ut sig totalt i teve xD Inte okej :P Ahwell, är väl lite sugen på att komma igång med musiken igen. Det vore kul som fan att sjunga i något band igen och inte bara spela bas. Synd bara att jag har sån himla scenskräck :(


Pusspuss//Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar